πŸ’

Most Liked Casino Bonuses in the last 7 days πŸ’

Filter:
Sort:
G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

and Suites Oklahoma City NW Expwy is 18 minutes north of the Will Rogers World Airport, east of interstate 74 along Northwest Expressway 3 and 15 minutes.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Oklahoma City - NW Expwy. Northwest Expressway, Oklahoma City, OK , United States. +1


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

La Quinta Inn & Suites Northwest Expressway, Hotel. NW Expressway Oklahoma City, OK ()


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

La Quinta Inn & Suites Northwest Expressway, Hotel. NW Expressway Oklahoma City, OK ()


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

πŸ”₯

Software - MORE
G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

Northwest Expressway, Oklahoma City, OK , United States of America room at La Quinta Inn and Suites Oklahoma City North West Expressway.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

πŸ”₯

Software - MORE
G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

La Quinta Inn & Suites Northwest Expressway, Hotel. NW Expressway Oklahoma City, OK ()


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

πŸ”₯

Software - MORE
G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

and Suites Oklahoma City NW Expwy is 18 minutes north of the Will Rogers World Airport, east of interstate 74 along Northwest Expressway 3 and 15 minutes.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

πŸ”₯

Software - MORE
G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Oklahoma City - NW Expwy. Northwest Expressway, Oklahoma City, OK , United States. +1


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

πŸ”₯

Software - MORE
G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

LA QUINTA INN & SUITES OKC NW EXPRESSWAY BY WYNDHAM in Oklahoma City OK at Northwest Expressway US. Check reviews and​.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

πŸ”₯

Software - MORE
G66YY644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
30 xB
Max cash out:
$ 500

Northwest Expressway, Oklahoma City, OK , United States of America room at La Quinta Inn and Suites Oklahoma City North West Expressway.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
4829 northwest expressway oklahoma city

Date of stay: January Value. KHL wrote a review Mar Terrible place! Completely disgusting. There were also hair on the sheets. When travelling with our dog and having signed the LaQ's pet policy waiver, we always request that someone from the hotel check the room before we leave and sign the invoice indicating the room is in satisfactory condition. Please come back and see us again really soon. Date of stay: March Rooms. We do hope you will give us another chance in the future. I don't think we ever want to stay at this location again, because of Amanda handling of this matter primarily. So clean l! We hope you will return soon. Prices are the average nightly price provided by our partners and may not include all taxes and fees. Flights Vacation Rentals Restaurants Things to do. Date of stay: March Value. I wish he had been at the front desk when we left. Just in bad shape. We are so glad you enjoyed your stay. Amanda insisted they never check the room and sign off. Helpful Share. I do apologize for the challenges you experienced. The room was clean, the building and grounds attractive and the price was great! However, this time the two women at the front desk refused to do so, giving several reasons one being that one woman was alone at the desk. Great hotel! General Manager. Full view. We appreciate your comments about Chauncey and I can't wait to share them with him! Apr Our suites feature rooms that have a separate living and sleeping space.{/INSERTKEYS}{/PARAGRAPH} The new room bathroom was in need of repairs. There were crumbs of pet food in a corner by the furniture and the floor was quite dirty when I wiped up around our dog bowl. Checking a room upon guest departure is not a typical policy at our location, we were able to do this for you in the past as a courtsey to you. Comfortable and pristine I really like staying here and i am very grateful they are still doing business during this time because if not then i wouldn't have a place to sleep or take care of myself thank you. Amanda R. She definitely needs some further training in customer service relations and the importance of being truthful or at least knowing your facts before taking a position. Thank you so very much for your great review. They need updated and new linens. Date of stay: February Value. View all 5 deals. The checkin was efficient and speedy. We are following up with our team to see where we fell short and how we can improve. Claim your listing for free to respond to reviews, update your profile and much more. Selected filters. The first room we were given had dirty stained bed linens and sheets. DauphinWinnipeg wrote a review Mar Winnipeg 9 contributions 1 helpful vote. Answer from General M. Disasterous Treatment at Check out. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Great Stay! Log in to get trip updates and message other travelers. Traveler rating. All reviews nw expressway lake hefner waffles hotel staff the breakfast area staff was friendly would definitely stay here again nice stay easy access lq pet cereal convenience roomy closet. Date of stay: March Trip type: Traveled with family. On a positive note, the fellow who checked us in was terrific. Thank you for letting us know about your experience. Review collected in partnership with this hotel. Best so far I picked. He said no problem, someone would come up. Requested a new room. One wash cloth was stained. Please come see us again soon. Room are clean smell good, Breakfast is good clean area. Staff Member Chauncey was nice. I advised him when I signed the pet policy waiver that I would be requesting someone to check the room when we were leaving and to sign their invoice that all was o. Every hotel has accommodated this for us. Please see our partners for more details. The drain was almost completely stopped up. Mary B wrote a review Feb Fairview, Texas 3 contributions. Previous Next 1 2 3 4 5 6 … Kristen S asked a question Mar Pacific Pines, Australia 25 contributions 6 helpful votes. We are so glad you were able to settle in and get a good nights rest. My only complaint was the tub. Read more. Will Rogers Airport 11 mi See all flights. We have stayed at LaQuinta's at least 40 times in the past. Sleep Quality. {PARAGRAPH}{INSERTKEYS}Own or manage this property? Thank you for your review. View all photos Certificate of Excellence. Guests β€”. My 5 minute shower turned into more of a bath. Taxes and fees that are shown are estimates only. The water pressure is so low in the bathroom sink it took quite a while for the facecloth to get wet. Definitely not what I expected from a LaQuinta. As we informed you, due to COVID we are taking extra precautions cleaning guest rooms and making sure that our exposure is minimized we were unable to check your room upon your departure as you requested this visit. Thank you so much for your support during this pandemic. I just wanted to let you know we have taken care of the issue with the tub drain in that room. Write a review. I have several invoices from this hotel with a signature and indication all was well. Also, this time the room was not clean. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. When i came downstairs minutes later, there were two women there. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you experienced such challenges during your stay. I mentioned this to Amanda and she did not care and smirked reiterating they never do so.